aaaliciagustafsson.blogg.se

Byter bloggportal

Publicerad 2015-02-23 21:15:00 i Allmänt,

Jag väntar bara på exportfilen nu så att jag kan importera bloggen till forme och sen blir det byte! Kommer fortfarande vara samma domän så oroa er inte. ♥
 
Anledningen till att jag vill byta bloggportal är att blogg.se bara gör "reklam" för dom som redan har flera tusen unika besökare varje dag, och att man inte kan få bloggen att se snygg ut i mobilen.
 
 
Japp, nu ses vi på en ny bloggportal, nämligen forme! Kan krångla lite nu i början innan jag har hunnit fixa domänen och så men ska försöka skynda mig lite. Gammal gammal bild btw. :D
 
 

Kommentarer

Postat av: AW - Fotograf

Publicerad 2015-02-24 12:55:51

Hihi visst är dom? Dina var också super söta :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela