aaaliciagustafsson.blogg.se

New in

Publicerad 2014-09-18 17:47:00 i New in,

Hejhej allesammans!
 
Ni vet ju att jag fyllde år i tisdags, eller? Jag fick ju min kamera av mamma och Erik och sen fick jag pengar av dom andra, och örhängen av Pernilla. Jag tänkte bara visa vad jag köpte för pengarna!
 
Det första jag köpte var ett par jeans från Ginatricot i modellen Alex. Sen köpte jag en kameraväska på siba som kostade 400kr men jag fick med ett minneskort 16gb värt 200kr gratis!! Sen köpte jag också silvertejp med mönster på, camouflage, zebra och rosa på rusta för 19kr styck. Ändrade om mitt block lite med tejpen, blev ursnyggt tycker jag!                                                                                                                                                                
 
 
Varning för ful mobilbild på mitt block!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-18 17:52:45

Snyggt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela